Het is een klein kantoortje op de High Tech Campus in Eindhoven. Dat scheelt per dag zo'n twee uur aan reistijd (vergeleken met het hoofdkantoor in Hilversum).
Het is een veel kleinere vestiging, met een stuk minder personeel. Best een groot verschil met het hoofdkantoor, maar het is er dan ook veel rustiger, en dat kan nooit kwaad als je lang moet programmeren.
Ik heb een beetje meegekeken wat iedereen aan het doen was en vragen gesteld over de werkwijzen van SPIL Games. Dat is geen dagvullend programma, dus ik heb tussendoor al wat dingen voor mijn eindproduct uitgeprobeerd in Unity. Als het zo door gaat heb ik aan het einde van de week een bescheiden prototype voor het product waar ik naar toe wil. Eigenlijk heb ik heel week twee en drie om aan het PID te werken. Dat klinkt heel ruim, maar misschien blijkt dat het niet te zijn. Ik kan altijd nog eerder beginnen aan het project als ik al vroeg klaar ben met het PID.
'Remarks' kunnen worden geplaatst en bekeken. Ze worden nog niet opgeslagen.
Ik ga de rest van de week nog de laatste dingen regelen die nog van het bedrijf moeten (ID kaart en wat accounts) en nog wat documenten klaarzetten die school nodig heeft (urenverantwoording),
No comments:
Post a Comment